מעורב הופס ליום חמישי: עד לפני 3 שבועות סטף קרי שיחק חצי עיוור / מנחם לס

1. סוף-סוף!!! הגיע הזמן!!! סטף קרי – עוור חלקי – יכול לראות ברור!!!

(עכשיו כולנו מבינים מדוע הוא לא קלע 60% מה-3. חכו. זה עוד יבוא!)

תנו מבט בעיניו הפתוחות לרווחה וחיוכו המלא!!!

*

על מה ולמה???

*

הבנאדם סוף סוף יכול לראות ברור!!!

*
אתמול הוא גילה את הסוד ל'אתלטיק' מדוע היה לו SLUMP מסויים בקליעה (סלאמפ?  טוב, הבינונו. מין סלאמפ קטן עבורו): הוא לא ראה! לכן היה צריך לפעמים להסתכל כפי שהוא מסתכל כאן בתמונה:
*
אז זה הסיפור: הקלעי הגדול מכולם מאז ומתמיד היה כל הזמן חצי עיוור. הוא אף פעם לא ראה את טבעת הסל באופן ברור. היא אף פעם לא היתה בפוקוס.

הוא גילה זאת בראיון עם מרכוס תומפסון מהאתלטיק https://twitter.com/ThompsonScribe

"רק בתחילת חודש מרץ התחלתי להרכיב עדשות CONTRACTS מאד מיוחדות ומתוכננות ע"י מחשב לצורה מאד מיוחדת שתאפשר לסובל מהבעייה, ראייה רגילה..

"I started wearing special contacts," Curry told Marcus Thompson II of The Athletic. "No, I'm serious."

"I had gotten so used to squinting for so long," he added. "It was just normal."

(משך כל הקריירה מיצמצתי בעיני, פזלתי, שיפשפתי בהן. מה לא. ולמה? כי לא ראיתי ברור. הכל היה מטושטש")

מהי ההרגשה עכשיו, סטף?

-כאילו נולדתי לחיים חדשים. כאילו ניפתח עבורי עולם חדש! (תקראו למטה)

View image on Twitter

Steph Curry, The Book of Eli and how the two-time MVP’s improved vision makes everything clearer for the Warriors.https://theathletic.com/903588/2019/04/03/thompson-steph-curry-fixed-his-vision-and-now-the-warriors-postseason-path-looks-so-much-clearer/ 

מה זה הקרטוקנוס הזה?

" Technically, it's an eye disease in which the cornea, normally a circle, progressively thins and takes on a cone shape. This distortion has given Curry what is known as an astigmatism, which is a type of error in the way the light bends when entering the eye. It doesn't distribute the light equally to the retina and leads to blurred or distorted vision."

 

מאז שהיתה דיאגנוזה נכונה על הבעייה והיא תוקנה ע"י SPECIALLY DESIGNED CONTACT LENSES, קרי קולע 5 שלשות ב-9 משחקים רצופים באחוז לא יאומן של 48.7% מאחורי הקשת, כולל אמש נגד הנאגטס כשהיה 5 מ-10 מדאונטאון.

הווה אומר, סטפן קרי ירה שלשות עד לפני שלושה שבועות חצי עיוור.

(כך הוא קרא משך כל ימי חייו (וזאת האמת לאמיתה)

View image on Twitter
View image on Twitter

הסיבה התגלתה. עכשיו ברור לכולנו למה תמיד הוא היה כזה קלעי מחורבן!!!

2. הלילה שיקגו החמיצה זריקה אחרונה לנצחון!

3. טריי יאנג עם 33, וג'יי ג'יי רדיק הוותיק מחזיר 30 שלא הספיקו (חבל שאטלנטה התעוררה כל כל מאוחר! היא מנצחת ומנצחת לאחרונה)

4. האם ללא הפציעות הרבות של דנילו גלינרו הוא היה מסיים כשחקן טוב מנוביצקי?

ללא ספק!!!

 

רגע, היש מצב שהוא אחד מההשחקנים האירופאים הטובים אי-פעם שרק בגלל שהוא כזה אנדרייטד, רוב האנשים לא יודעים זאת?

*התשובה היא כן! בוודאי. יש לו מספרים שהם בגדר חלום ברזומה של נוביצקי!

האם גלינרי משחק בגיל 30 את הכדורסל הטוב ביותר שלו?

*בוודאי!!!

למה איש לא מדבר על כך?

*אני יודע? לכו לשאול את שמעון.

*
מה שנאמר אז היה שהקליפרס הם המפסידים הגדולים של הטרייד בזה שהם נותנים לשחקנם הטווב ביותר ללכת.
*
אלף, השחקן עם המספרים בגדולים יותר והשם שנישמע יותר מהאריס היה לו ויליאמס.
*
בית, השחקן הטוב ביותר של הקליפרס הוא לא לו ויליאמס, ולא היה טוביאס האריס, אלא דנילו גלינרי, בהפרש של 100 מטר בריצת 5,000 מ'.
*
בבלוג מצויין  
*
בואו נתחיל:
*
!)גלינרי עושה העונה קרייר-היי בנקודות, ריבאונדים, % קליעה מהפרקט, ו-% קליעה מה-3 (וזה בגיל 30, ואחרי עונה בה היה פצוע יותר מאשר בכל עונה אחרת).
2) גלינרי הוא רביעי בליגה ביעילות התקפה (OFFENSIVE EFFICIENCY), ושימעו זאת: מספר 13 בכל ההסטוריה של ה-NBA! אין אף שחקן זר שאפילו מתקרב אליו.
3) גלינרי הוא רביעיבליגה  ב-% מה-3 (43.8%)
4) רביעיבליגה באחוזים מהקו (90.5%)
5) מספר 11 בליגה באחוזי קליעה (63.4%)
6) מספר 14 בליגה ב-פלוס-מינוס התקפי (4.2) – לפני הגריק פריק למשל.
7) חמישי בליגה באופנסיב רייטינג (124.9)
8) מספר 14 בליגה במספר קליעות לרבע ראשון (7.3 נק').
9) בין 20 הראשונים ב-WIN SHARES PER 48 MINUTES (הוא לפני לברון, בן סימונס, קמבה וולקר, קרל-אנטוני טאונס, בלייק גריפין, והרבה כוכבים אחרים ב-WIN SHARES
10) ה-REBOUND RATE שלו (10.3%) וה-ASSIST RATE – עם 12.1 הם הגבוהים בקריירה שלו ובין ה-15 ראשונים בליגה.
*
עכשיו עוד יכולת נפלאה שאנשים לא יודעים: בכל תולדות הליגה היו רק 20 שחקנים שאיבדו פחות כדורים ממנו CAREER TURNOVER PERCENTAGE!!!
*
ה-19.7 נק' (24.8 נק' בחודש מרץ!!!) שלו עם ה-6.7 ריב' למשחק ב-906., 436., ו-462. הוא מספר רביעי או שלישי בליגה, תלוי איזה משקל אתה נותן לכל משתנה.
*

האם ברור לכם שהוא אחד השחקנים הטובים והיעילים בכל ה-NBA?

*

האם ברור לכם שאני לא מאמין שיש, או היה, שחקן אירופאי טוב ממנו, בהתבסס על עונה זו?

*
אז מה קרה? פציעות, חוסר מזל, ומשחק בקבוצות דפוקות. ומה הכי מצחיק? לכו לגוגל ותחפשו "השחקן הטוב ביותר של הקליפרס" תקבלו הראל, בברלי, או לו ויליאמס. גלינרי, כרגיל, נשאר אנדרייטד בזמן שייתכן מאד שאפילו נוביצקי, בעונתו הטובה ביותר, לא קבע מקומו בין עשרת הטובים בליגה בכל כך הרבה יכולות כמו גלינרי.
*
אחת מבעיותיו (שאולי אינה בעייה)??? הוא שקט; HE MINDS HIS OWN BUSINESS; הוא לא מעורב בכל מקרה המגיע לעתונים. כל מה שהוא זה הזר הלבן הטוב ביותר בליגה, והשלישי מכולם אחרי יאניס ואמביד.
*
מי שמחפש עוד פרטים עליו אז זה (ולמטה באדום)
.

In the last 15 games, Gallo is averaging 23.4 points and 6.1 rebounds per game on .505/.434/.906 splits. The Clippers have won 11 straight games that Danilo has played in. In those games, Gallo is posting an incredible 122.2 offensive rating and a plus-15.9 net rating. With DG now fully entrenched as the go-to option for the first five, the offense has flourished with a 113.1 offensive rating and 9.4 net rating. With Tobias as the number one option before, the Clippers had a tendency to get stagnant on offense for periods of time due to forcing the ball into Harris’ hands and having him try to create off the dribble (starting five with Harris had a -8.0 net rating). Tobias wasn’t a great mover off-ball and had a tendency to stand still instead of being an active cutter. In the paint, Harris’ finishing was a mixed-bag and while he is averaging a career-high in three-point percentage (41.3%), inconsistency from deep was also an issue. The beauty of Gallo’s game is that he doesn’t need the ball to be effective. He is an active slasher, good at finding open pockets around the arc when players are driving, can attract defensive attention on the perimeter that leaves the paint open for drives and can hit shots from anywhere. This prompts some confused defenses and a lot of points from everywhere for the Italian. When he does have the ball and doesn’t get space or gets clogged in the paint, his ability to find the open man is pretty spectacular as well.

Another aspect of his game that has really helped this team is the variety at which he can score. His nearly 7’0” size gives him theability to shoot over almost anyone from anywhere. He can take guys one-on-one and finish at the rim or in the mid-range, nail deep threes with a guy in his face, he’s tricky to defend in the paint because he can use a multitude of head-fakes to get players in the air for fouls and he has become particularly adept at using a deadly setback to get open jumpers. He also is a good ballhandler for his size and is able to create a lot of space on pullup jumpers.

The offense has been spectacular thus far for Gallinari, but let’s not sleep on his defense. This aspect of his game has probably been the most surprising for fans to see this season. His ability to defend multiple positions and play smart, consistent defense. Gallo really must have locked in this offseason because he came into the 2018-19 season looking like he’s in the best shape of his career and this hasn’t disappointed. He can truly defend 1-5 on the floor with his length, strength and agility. He has a definite knack for keeping opponents in front of him on D and if they do beat him, he has the length to contest a shot at the rim or anywhere on the floor. He is a smart defender as well. Along withMontrezl Harrell, Gallo is adept at taking charges and knowing when to jump to contest shots.

ודוראנט מכנה אותו ואת טוני אלן, 'המגינים ה-TOUGHEST ביותר!!!:

***********************************

5. ראסל ווסטברוק קולע TRIPLE TWENTY. או טריפל-טריפל-דאבל, או DOUBLE-TRIPLE-DOUBLE. בקיצור, 20-20-20!!!

ראסל ווסטברוק הוא אחד השחקנים האהובים עלי ביותר. אני גם לא מאמין לדיבורים שהוא 'לא שחקן קבוצתי' ו-'לא מסוגל להיות שחקן קבוצתי'. בנבחרת ארה"ב הוא היה מצויין כאחד מה-12. בת'אנדר לא תמיד היו לצידונשחקנים טובים מספיק להתחלק איתם את הכדור

ראסל רשם מספרים רבים בספרי השיאים, ומה שעשה אתמול הוא הישג כל כך מיוחד שהנוא חייב להיכנס למעורב שלי.

הוא טען אחרי המשחק שלזכר חברו ניפסי הארסל שנהרג ביום ראשון, הוא הרגיש מוטיבציה מיוחדת לעשות משהו מיוחד עבור חברו, דבר שנעשה הרק פעם אחת בתולדות המשחק לפניו, ע"י וילט צ'מברליין ב-1968.

הוא קלע 20, חילק 21 סוכריות, וקטף 20 כדורים.

"20 פלוס 2/0 פלוס 20" ראסל אמר בסוף, "הרבה יודעים את הכוונה". כנראה הכוונה ל-ROLLIN' 60'S. שירי שנות ה-60 היו חלק עיקרי במוסיקה של ניפסי, וזו היתה התודה של ראסל לזמר (https://sbnation.cmail20.com/t/d-l-pgjkld-ykztllijr-i/

ישנם הרבה שלא אוהבים את ראסל. זה בסדר. אבל מי שראה אותו אתמול ראה שחקן מאד מיוחד במינו, שלא היה כמוהו אף אחד ב-NBA.

********************************

6. האול אמריקן של NCAA לפי בחירת ה-AP

 

First Team: Zion Williamson (Duke), R.J. Barrett (Duke), Grant Williams (Tennessee), Ja Morant (Murray State) and Cassius Winston (Michigan State).

Second Team: Rui Hachimura (Gonzaga), Jarrett Culver (Texas Tech), Markus Howard (Marquette), Ethan Happ (Wisconsin) and Carsen Edwards (Purdue).

Third Team: De’Andre Hunter (Virginia), Dedric Lawson (Kansas), Brandon Clarke (Gonzaga), P.J. Washington (Kentucky) and Kyle Guy (Virginia).

Winston, Culver, Hunter and Guy will be competing in the Final Four on Saturday night.

7. השחקן הטוב ביותר ממדינת איובה: קשה להאמין אבל הריסון בארנס

מדינות קטנות. לא יצרו שחקנים מהוללים. אבל היי,היו לו הרבה משחקים בחמישייה של הווריורס, ישנה לו טבעת עם הקבוצה של 20126 שסיימה 9-73, אז מה עוד יש לבקש משחקן בגובה 2.02 מ' עם אתלטיות בינונית? הוא עדיין ב-NBA, ועדיין משתכר מיליונים.

8. היכן הם היום? תום צ'אמברס

לפני שאכתוב מה קרה איתו, רציתי לבדוק מה קרה לו במכבי. קראתי, שמעתי, סיפרו לי, שהוא היה האכזבה הגדולה ביותר של שחקן זר במכבי.

אז קראתי שהוא הגיע לשנה במכבי, קלע 17.7 נק' למשחק וקטף 7.6 ריב', והיה שחקן חמישייה שלקחה את אליפות ישראל, ואז והוביל את מכבי ליורוליג שם קלע בממוצע 15.7 נק' עם 6.9 ריב'.

שחקן בן 39, אחרי 16 עונות ב-NBA ו-20,000 נק', מה ציפו ממנו? אולי תסבירו לי מה רע ב- 17.7 נק', 7.6 ריב', בגיל 39 אחרי 16 עונות ב-NBA? מה רצו? שחקן שהוא 'אול NBA' (כפי שהיה 4 פעמים!)? אם היה כזה טוב הוא היה נשאר ב-NBA!

הייתי רוצה לדעת כמה שחקנים יש היום למכבי שקולעים 17.7 עם 7.6 ריב' למשחק.

אגב, עד כמה שידוע לי הוא שחקן ה-20,000 נק' היחידי שלא נמצא בהיכל התהילה!

אחרי שפרש הוא קנה חווה בצפון אוגדן והתיישב שם עם אשתו וילדיו. הוא הפך לאשכרה חוואי, אבל אז ה-SUNS (איתם שיחק כמה שנים) צילצלו ושכרו אותו כ-community relations representative  והוא החליט לעבור עם משפחתו לאריזונה, לסקוטסדייל היקרתית. הוא החל לעבוד בטיווי, וזכה ב-EMMY על חלקו ב-"Sunderella Suns" ואז השתתף בעוד כמה תכניות טיווי כשגילו בו יכולת משחק לפני המצלמה.

היה לו מקרה במסעדה בסקוטסדייל ב-2018 שהיתה מעורבת בו משטרה שעשה את העתונים, אבל מאז נעלמו עקבותיו.

9. תמונות מה-NBA

*

*

*

*

*

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
142 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידן
עידן
04/04/2019 7:05:51

מנחם אחלה פוסט

לאשתי יש את אותה בעיה כמו לקארי, זה סיוט רציני. זו מחלה שבה הקרנית מקבלת צורת קונוס והיא מתחילה להתפתח סביב גיל 16 עד 18 שנים, זו מחלה פרוגרסיבית שהולכת ומחמירה, בד"כ ההחמרה נעצרת סביב גיל 30. לעיתים קרובות יש קשר משפחתי אז מעניין אם לאחיו יש בעייה דומה.

הפתרון הוא אחד מהשניים עדשות מגע "קשות" שמאפשרות להתגבר על צורת הקונוס של הקרנית (סיוט אמיתי למי שניסה דרך אגב, לוקח המון זמן להתרגל אליהם) או השתלת קרנית (אחוזי הצלחה גבוהים אבל זמני המתנה של שנים להשתלה וגם לא תמיד ניתן לבצע את הניתוח).

מדהים שהוא קלעי כזה אדיר עם מחלה כזו. מעלה את קרנו עוד יותר בעיני!!!

ניר מועלם
Editor
04/04/2019 8:31:36
Reply to  עידן

המון בריאות לאשתך

דובי
דובי
04/04/2019 8:55:00
Reply to  עידן

קארי בן 31. כנראה חיכו לעצירת ההידרדרות לפני התאמת העדשות.

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 17:56:46
Reply to  דובי

ייתכן

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 7:10:25

וואללה. עד שקראתי אתמול לא ידעתי על הבעייה הזאת. למה אתה מכגנה זאת "מחלה"? זה לא סתם איזה עיוות בקרנית?

עידן
עידן
04/04/2019 7:11:33
Reply to  מנחם לס

לא, זו מחלה לכל דבר, עשוייה להתקדם במקרים קשים עד עיוורון

הפועל גזר
הפועל גזר
04/04/2019 12:10:12
Reply to  מנחם לס

הפוך מנחם הפוך…
דווקא עכשיו כשהוא רואה טוב הוא יחטיא יותר… שאתה ממוקד במטרה יותר קשה לפגוע.
אני טוען שהוא לא הקלעי הטוב בהיסטוריה אלא המחטיאן הטוב בהיסטוריה, רק היה לו עד עכשיו איזה משהו בעין שעזר לו לקלוע..

Ido
Ido
04/04/2019 13:49:22

Lol

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 17:58:43

ממה יש לא לסבול בווסטברוק?

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 17:59:12

ייתכן שאתה צודק…

סוסמעץ
סוסמעץ
04/04/2019 7:13:33

אחלה מעורב
==
לא סובל את ווסטברוק, אין לי ספק שהמספרים יותר מעניינים אותו מהקבוצה.
==
איזה תמונות!
==
דירק בפרצוף כועס מאחור – מי מתעסק עם הענק מניו זילנד
==
בירד וקארים, סנטר אל סנטר – היום החבר'ה יוצאים לשוט יחד על בננה
==
תודה רבה דוק

דינגו
04/04/2019 8:49:48
Reply to  סוסמעץ

לדעתי הבלאגן בתמונה הוא בין קאדים למקהייל, ובירד באמצע מפריד אבל גם מגבה את מקהייל.
החברות הגדולה היא בין ג'ונסון לבירד.

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 18:00:01
Reply to  דינגו

כנראה שאתה צודק. מקהייל וקארים תמיד עלו אחד על השני

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 17:57:54
Reply to  סוסמעץ

מה יש לא לסבול בווסטברוק?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 7:23:29

קארי משחק את הכדורסל הכי טוב שראיתי אי פעם.
.
אבל אין סיכוי שהסיפור הזה אמיתי.
אין בו היגיון.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 7:33:08

למה לא?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 7:35:37

אני אמור להאמין
שהצלף שחלק מגדירים כטוב אי פעם, ובהפרש..
הוא חצי עיוור ?
.
ושלקח לו 10 שנים לטפל בזה ?

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 7:37:26

לפי ג'ון (שגם חולה באותה מחלה, ראה למטה) זו מחלה שמתפתחת עם הגיל, ואז מפסיקה להתפתח

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 7:38:10

תתעלם מההגזמות הרגילות של מנחם. יש לו בעיה שכמו ששניים כאן ציינו מתקדמת עם השנים. היא לא כל כך חמורה אצלו והוא היה פותר אותה די בקלות עד עכשיו.
אם זה לא היה ברור עוד לפני שהתחלת לקרוא הוא לא חצי עיוור.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 7:51:09

מנחם כותב "חצי עיוור"
אני כותב " אין סיכוי ש חצי עיוור"
אתה כותב
"למה אתה מאמין שהוא חצי עיוור"..
.
אבל בכל זאת..
לא מאמין שגם עם בעיה קטנה יחסית בעין, אפשר להגיע ל % כאלו.
.
מה שכן, זה דווקא יותר מסביר לי את עניין האיבודים והמפוזרות הכללית
שאפשר ליחס גם להיותו אמן.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 7:59:45

הבעיה היתה פתירה בקלות יחסית עד עכשיו. הוא היה ממצמץ ומסדר את הטשטוש כך שזה לא השפיע על המשחק שלו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 8:05:06

נשמע פסטורלי מדי.
.
אבל אם כבר זה הזכיר לי נושא אחר שקצת קשור, ואתה גם חובב גולף..
.
הניתוחי לייזר לעיניים,
סוג של רמאות סייבורגית לא ?
למה לא כולם עושים זאת
והאם זה יכול לעשות אדפטציה
לענפים אחרים כמו כדורסל.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 8:10:13

מה סייבורגי בזה ולמה רמאות?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 8:15:21

סייבורגי אולי לא המילה המתאימה.
.
דעתי בעניין ידועה לך, כבר התדיינו בנושאים קודמים, וברור שחדירת הטכנולוגיה לספורט היא בלתי נמנעת.
מצד שני זה מעורר שאלות כמו
עד "איזה גבול ?"
.
או נניח למה משפרי ביצועים לא
ודברים מהסוג הזה כן.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 8:18:02

זו תמיד שאלה טובה.
אני חושב אבל שהנקודה שבה שמים את הקו היא כשזה מסכן חיים.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 8:18:59

אני רק לא מבין למה אתה קורה לזה חדירת הטכנולגיה לספורט ולא פשוט רפואה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 8:19:50

סימום מכני לא מסכן חיים..

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 8:21:25

כי זה לא רפואה.
.
אין פה עניין של ריפוי.
כל מי שאין לו ראייה 20/20 הוא עיוור ?
לפי זה אני נכה, כי אין לי כנפיים..

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 8:27:20

אז מה לגבי ניתוח הקטנת חזה שספורטאיות לפעמים עושות? זה עניין של נוחות והרפואה של היום מאפשרת את זה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 8:31:14

פעם ראשונה שאני שומע על זה…
.
אתה רוצה לסבך אותי עם הפמניסטיות ?..
.
אז.. אתה קורא לחזה גדול בעיה רפואית ?
.
סו מאני קווסצ'נס..

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 8:36:05

לא. אני טוען שזה כמו שאמרת: "אין פה עניין של ריפוי." זה רק משהו שמקנה להן יתרון

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 8:38:53

שאלה טובה..
.
אם בכל זאת אתעקש על הסבר
מאולץ , אז בעניין הזה אתה מחסיר מעצמך משהו.
.
בניתוח עיניים אתה מוסיף לעצמך משהו.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 8:42:10

מה אתה מוסיף?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 8:44:37

יכולת ראייה משופרת.
.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 8:47:17

אני לוקח את הטיעון חזרה
צריך לחשוב על זה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 8:18:24

למה "רמאות"
.
כי זה מעניק לך יתרון שאף לא היה לך,
לא עבדת בשבילו, לא נולדת איתו,
פשוט רכשת אותו, כי יד לו השפעות מרחיקות לכת בענף הגולף הגורש ראייה מרחבית טובה.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 8:27:59

איזה יתרון זה מעניק לך? איך ראיה 20/20 משנה משהו לעומת מישהו שהוא טיפה פחות?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 8:34:07

לא יודע..
.
אבל אם זה לא מעניק יתרון,
אז אני מניח שלא היה טרנד כזה
בקרב גולפאים.
.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 8:37:08

כן… זו פעם ראשונה שאתה נתקל באנשים שעושים משהו טרנדי שהם חושבים שיעזור להם?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 8:40:34

לא…
.
אבל נראה לי שגולפאי צמרת
יבדוק, ויתייעץ עם כל מי שצריך, כולל אנשים שמבינים בתחום יותר ממני או ממך,
לפני שהוא נותן למישהו לגעת לו בעיניים

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 8:43:49

ואני חשבתי שאני נאיבי…
הסיכון היום בניתוחים האלה הוא ממש נמוך וזה מה שהרופא יגיד לו.
אתה יודע שעם עדשות או משקפיים הראיה שלך היא 20/20 (או 6/6 אם אתה משחק בקיסריה) באותה מידה?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 8:49:04

לא עניין של נאיבי.
אם כבר חוסר ידע.
.
אז הם לא יודעים את המ שאתה יודע ?.. אל תהיה נאיבי..

דינגו
04/04/2019 10:22:57

ניתוח לייזר בעיניים פשוט חוסך משקפיים או עדשות, לא משפר את הראיה מעבר לרגיל. פשוט עניין של נוחות.

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 7:35:51

היום (אתמול) הוא התראיין בקשר לכך בחדשות הערב של CBS לאומה ב-6:30 בערב

john
john
04/04/2019 8:55:31

ממזר כמה דברים:
קרטקונוס מתבטאת שונה אצל כל אחד. לפעמים רק ניתוח עוצר את התקדמות המחלה ולעיתים נוצר עצירה לבד ללא סיבה ידועה. תוך כדי התהליך המספר בעניים משתנה תכופות. לעיתים בתוך חצי שנה. בנוסף יש גם צילינדר. אין אפשרות לשים עדשות יומיות גמישות מכיוון שרשתית העין כל כך דקה והצורה של העדשה לא מתאימה לקונוס כך שצריך עדשות מאוד יקרות קבועות. אני מניח שלאדם כמו סטף יצרו משהו היי טקי שמתאים לשעות רבות ותנאי מגרש.

לגבי חצי עיוור זה פחות נכון. רואים מטושטש ובתנאי חשיכה זה מחמיר אבל רמת הראייה שלו ללא עדשות תלויה בהתקדמות המחלה. לרוב אין רגרסיה אחרי תחילת אמצע שנות השלושים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 9:15:28
Reply to  john

לפי מה שאתה מתאר אני עוד יותר לא מצליח להבין איך אפשרי להגיע לרמת דיוק כזו, וזה עוד לפני אלמנטים פסיכולוגיים שבוודאי מצטרפים לעניין שכזה.
.
רק בריאות.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 9:18:21

קאפקייק. המקרה אצלו פחות חמור – הוא בעצמו אומר שברגע שהוא ממצמץ הכל מתפקס בחזרה. איזה אלמנטים פסיכולוגיים נכנסים כאן?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 9:23:02

אתה שוטר, משמע תלוי בראייה שלך יותר מהכל, ואתה סובל, ויודע שאתה סובל מבעיית ראייה..
.
לא מכיר מישהו בעולם שזה לא היה יושב לו איפשהו בראש.
.
זה נשמע לך נוח שאתה יוגע שאתה צריך למצמץ לפני בערך כל זריקה ?

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 9:26:09

אל תגזים. זה לא לפני כל זריקה. אחת ל… ובכל מקרה זה כבר הופך לעניים של הרגל ואתה אפילו לא חושב על זה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 9:29:34

לא מעניין אותי..
.
עכשיו כשנמצא הפתרון,
פחות מ 97.3% מחוץ לקשת
ואני לא קונה את הסיפור הזה !

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 9:30:17

סבבה. לך תעשה הקטנת חזה…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 9:32:14

ויש לך קישור למאמר ?
.
האתלטיק דורשים 4.99 שח

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 9:33:59

אני יכול להדביק לך חלקים נבחרים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 9:34:06

קבעתי תור אצל ד"ר קליין.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 9:36:03

זרוק בבקשה רק את החלקים הרלוונטים.
.
ראיתי שהוא מתקשקש שם שעות על איזה סרט כושל של דנזל וושינגטון.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 9:39:40

זה יותר זה שהעיתונאי מרכוס תומפסון מנסה להראות שהוא וסטף בסטייז.

Then, suddenly, it went away. What changed?

“I started wearing contacts,” Curry said late Tuesday, pulling his white “Ten in the Town” hat down on his head, creating an awning for his beaming eyes. “No, I’m serious.”

For all of his career, his life even, Curry has had issues with his eyes. He said he has a condition called Keratoconus, known in the ophthalmology field as KC. Technically, it’s an eye disease in which the cornea, normally a circle, progressively thins and takes on a cone shape. This distortion has given Curry what is known as an astigmatism, which is a type of error in the way the light bends when entering the eye. It doesn’t distribute the light equally to the retina and leads to blurred or distorted vision. It’s a genetic condition Curry was probably born with, though scientists don’t know how it is acquired.

Wait a second. Curry — who traveled all the way across the country to the Bay, his Bible in tow — was blind the whole time? And now he can see?

“It’s exactly that,” Curry said when asked if he feels like he has new eyes. “It’s like the whole world has opened up.”

This is the part where you borrow my take: no way he was blind.

Even before this recent hot streak, Curry had made more than 2,400 regular-season 3-pointers in his career. That’s third most in NBA history while taking the ninth-most attempts. He also has the best free-throw percentage in NBA history. Curry just passed Hall of Famer and Warriors legend Chris Mullin for fourth on the Warriors’ career points list. And that’s not to mention Curry’s ball-handling, developed by sensory overload drills with lights and tennis balls, and thread-the-needle passes.

But for those who have watched Curry over the years, you may have noticed this: he squints a lot. Sometimes, it looks like a piercing stare. Sometimes, he looks confused. But mostly, he’s developed a habit of adjusting his eyelids for clearer vision.

It is perhaps a sign of how mild his KC must be, because he could just squint and regain focus. But it is also a degenerative condition that, according to most scientists, doesn’t stop progressing until about age 40. So perhaps Curry, 31, reached a point where he needed to do something.

He said he should be wearing glasses, but he doesn’t. Once, at his annual Christmas event, he gave attendees a free visit with an optometrist and glasses if they needed them. When addressing the crowd he joked about needing to get checked out, too. He was giving a hint.

LASIK surgery is off the table for Curry. Corrective eye surgery reshapes the cornea by removing some of the tissue, making the cornea thinner. But for Curry, progressive thinning of his cornea is the problem.

So he just kept dealing with it. He became the greatest shooter ever despite an impediment. Why didn’t he get the contacts sooner?

“I had gotten so used to squinting for so long,” he said. “It was just normal.”

But after his prolonged slump — making just 33 percent of his 3-pointers over a nine-game stretch (38 for 115) — he recently gave the specialized contact lenses a try. Some people whose KC is severe enough need corneal transplant surgery or corneal collagen cross-linking. But for many, glasses or contacts are enough. They seem to be for Curry.

He is like many who don’t really know their vision is impaired until they get a dose of perfect vision. The contacts showed him what he’d been missing.

Since getting a rest day when Dallas came to town on March 23, Curry has made 32 of 59 from 3.

But the contacts aren’t the only factor, though Curry’s shooting just looks more true than it did in February. A big factor is the flow of the Warriors offense. The ball is hopping around. Kevin Durant has been a catalyst for that.

The offense is running through him a lot, as Steve Kerr leans on point-Durant. But Durant isn’t looking for his shot at the same rate he normally does. After going 9 for 25 against Dallas in a blowout loss when Curry rested, Durant has taken just 59 shots in the last five games, 22 coming in the overtime loss at Minnesota. But he’s averaging 7.6 assists and feeding his teammates like a 7-foot waiter. With Durant as a live option and looking to pass and the Warriors cutting and moving off him, it’s made life off of the ball much easier for Curry.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 9:53:48

תודה

john
john
04/04/2019 7:28:28

מנחם אני סובל מקרטוקונוס. זו מחלה שמתחילה בשנות ה20 לחיים ולעיתים היא פשוט מפסיקה להתקדם. עד גיל 21 ראיתי 6/6. רק עדשות מאוד יקרות עוזרות. במקרים קשים יותר מבצעים ניתוח עיניים

Ljos
Ljos
04/04/2019 12:19:47
Reply to  john

מזל שסטף בחור עשיר.
לא הייתי רוצה לדעת מה היה קורה אם המחלה הזו הייתה מגיעה למישהו עם פחות כסף.

יניב
יניב
04/04/2019 14:07:38
Reply to  Ljos

אין הקשר לאיש עשיר.אני סובל מקרוטוקונוס ופה בארץ עברתי השתלת קרנית דרך קופת החולים ולצערי הרב אין לי הרבה כסף ואני לבטח לא איש עשיר

Ljos
Ljos
04/04/2019 14:55:14
Reply to  יניב

אז לוקח את המילים בחזרה.
עם הסתייגות קלה על ההבדל בין מערכת הבריאות הישראלית לאמריקאית.

שחר צ'קו
שחר צ'קו
04/04/2019 7:46:31

אחלה מעורב לבוקר!
שיקגו ניצחו. מי שהחטיא היו וושינגטון

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 18:04:30
Reply to  שחר צ'קו

צודק. טעות שלי

Captain Beefheart
Captain Beefheart
04/04/2019 7:55:15

לצ'יימברס היה משחק אחד במכבי תל אביב נגד ברצלונה שבו הוא זרק אבנים על הסל ומאז הפך לאוייב היציעים הצהובים. החלק הכי מפואר בביוגרפיה שלו הוא לדעתי אולסטאר 1987. כנראה אסיפת ה-HOF הגדולה ביותר בכל הזמנים. ומי יצא MVP במשחק? האוגדונר!

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 8:03:21

היה לו גם משחק של 60 נקודות במדי הסאנס שאני עד היום לא שוכח.

john
john
04/04/2019 8:19:20

לצ'יימבורס מעולם לא היו יחסי ציבור טובים. הוא גם נשכח מהקבוצה המפוארת של פיניקס ב-93 שנתנה עונה מדהימה בסוף הקריירה שלו. בנוסף לא כל כך אהבו את הסטרצ'ים פעם. הגבוהים שיוצאים החוצה לקלוע נחשבו רכים או פחדנים. גבוה בלי דאבל פיגרס בריבאונדים לא יכל להיחשב כעלית. היום אילו היה בשיאו היה מקבל מקס. בדיוק כמו שלורי מרקונן יקבל מהבולס (אם יש להם רבע שכל)

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 8:25:31
Reply to  john

לגבי ההצלחה שלו בימינו זה מאד תלוי אם היה מפתח קליעה לשלוש (לדעתי כן) ואז מה שאתה אומר סופר נכון. בעונה של 1992/93 הוא כבר היה צל של עצמו בגלל הפציעות והגיל (אחר כך הוא הפך לצל של הצל של עצמו).

אסף
אסף
04/04/2019 8:21:11

מנחם תודה. כל אוהד כדורסל ישראלי ממוצע שלא אוהד מכבי זוכר מהעונה של צ'ימברס את המשחק מול ברצלונה בו סיים עם 0 מתוך 14 מהשדה ואת הסל של עדי גורדון על הראש שלו שהביא גביע היסטורי לי-ם .
לגבי סטף – נראה שהתמודד יפה עם עניין הראייה עד עכשיו..
מסתבר שגם עם ענייני ראייה אין בעיה להיות קלעי היסטורי 😂

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 18:07:48
Reply to  אסף

תודה לך, אסף

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 8:21:43

למי שפספס – פופוביץ' הורחק דקה לתוך המשחק מול הנאגטס. אחרי המשחק זה קרה:
http://www.espn.com/video/clip?id=26436081
אין עליו

SamIaM
SamIaM
04/04/2019 8:47:08

מדהים! אחרי המשחק דיוויד בואי קם לחיים ודפק הופעה!
עכשיו אני משוכנע שפופ קוסם!!!

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 8:53:39
Reply to  SamIaM

סורי, תיקנתי.
תסתכל עכשיו על מסיבת העיתונאים של מייק מאלון.

דובי
דובי
04/04/2019 8:59:43

פופ הגדול מכולם. פשוט הגדול מכולם.
צריך כמוהו כדי לשים בפרפורציות דברים.
העיפו אותך אחרי דקה? fuck them.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 9:02:25
Reply to  דובי

אגב מה ששמתי קודם היה מה רציתי להוסיף אתמול לסיקור שלנו ושכחתי – דיוויד בואי מבצע את אלבמה סונג . פשוט נפלא.

דובי
דובי
04/04/2019 9:04:51
Reply to  דובי

תמיד יש את שבוע הבא, אתה יודע…

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 9:06:20
Reply to  דובי

אבל קורט ווייל מת רק פעם אחת.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
04/04/2019 11:11:11

השמועות בטוקבקים מדברות שפופ פשוט מיהר לארוחת צהריים עם אחד בשם קווין דוראנט…

אסף
אסף
04/04/2019 13:37:05

מספר אחד בלי תחרות!

Berch
Berch
04/04/2019 8:30:27

מעורב משובח מנחם
בתמונת הלייקרס זיהיתי את מג'יק, קופר, ראמביס ווורת'י. מי החמישי ?

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 18:13:08
Reply to  Berch

אתן מבט ואחזור אליך

אלכס רבינו
אלכס רבינו
04/04/2019 8:35:32

הקישורית של עידו מובילה לשיר נפלא של דיוויד בואי. זאת הקישורית הנכונה:

https://www.youtube.com/watch?v=YeuQx9I7spY

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 8:38:52

חחח.
רציתי לשים את זה אתמול בעקבות הדיון של דובי על תאריך פטירתו של קורט ווייל.
אבל מה שרציתי לשים הוא מה שהיה אחר כך במסיבת העיתונאים.
תודה, אני אתקן.

ניר מועלם
Editor
04/04/2019 8:35:55

מעורב נהדר, עוד סיפור על סטף, מעניין היה לקרוא, בוא נראה איך הוא יגיע לפליאוף, אני באופן אישי פחות אוהב אותו למרות שאני חושב שהדברים שהוא עושה מחוץ למגרש הם נהדרים.
זה הזמן לברך גם את הניקס שהיא הקבוצה הראשונה שמבטיחה לעצמה 14% לזכיה בבחירה הראשונה בדראפט, וכמו הניקס הם כנראה יקבלו בחירה נמוכה יותר חחח

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 9:29:27

גם הסאנס הבטיחו…

ניר מועלם
Editor
04/04/2019 9:39:21

לא מפתיע 🙂
תודה על התיקון.
אני דווקא חושב שהסדר יהיה:
קליבלנד
סאנס
ניקס/שיקגו
ניקס/שיקגו

הארפר
הארפר
04/04/2019 8:44:34

תודה על עוד מעורב מעולה
הדאנק של צ'ימברס על מרק ג'קסון הוא אחד המרשימים שנראו בליגה.
ניסיתי לצרף קישור ליוטיוב, אבל…

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 9:20:43
Reply to  הארפר
אלי לס
אלי לס
04/04/2019 10:31:05

דאנק אדיר,
הברך שלו על הכתף של מרק ג'קסון עוזרת לו להגביה עוף.

הארפר
הארפר
04/04/2019 11:35:30

תודה עידו 🙂

סתם אחד
סתם אחד
04/04/2019 19:22:06
Reply to  הארפר

הדאנק הזה כיכב בסרטוני nba action בעבר והיה גם דאנק שבא מהצד והטביע אחורית שכיכב שם

מעיין
מעיין
04/04/2019 8:44:53

אחלה מעורב תודה מנחם

צביקה
צביקה
04/04/2019 8:47:10

מכבי, הנה הבאת דוגמא איך שהמספרים משקרים. אחד הקלעים הגדולים בהיסטוריה של הnba, מגיע למשחק קריטי בעונה האירופית, בדיוק בשביל מה שהביאו אותו, כדי להשיג אליפות אירופית, ואז עושה 0 מ14 ואנחנו מפסידים? את זה אף אחד לא ישכח לו.

Mbk
Mbk
04/04/2019 13:28:57
Reply to  צביקה

למען הפרוטוקול
מכבי ניצחה את ברצלונה במשחק ה 0 מ 14 של ציימברס

דובי
דובי
04/04/2019 8:49:52

לבארון מינכהאוזן יש סיפור על אצן מופלא שקשר משקולות לרגליים כדי להאט את עצמו.
נראה אם קארי יקלע עכשיו פול ספיד.

רועי ויינברג
Admin
04/04/2019 9:10:33

אחלה מעורב דוק. אני חושב שהעונה של יאניס השנה, של נוביצקי ב-2007 (ו-2011) ועוד כמה עונות של טוני פארקר ופאו גאסול היו גדולות יותר מגלינארי, אבל מסכים שהוא אנדרייטד. אחד השחקנים הכי מגוונים בליגה. חבל שלא יכול לתת 2 עונות בריאות ברצף.

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 18:17:07

מעניין מה היה קורה לו הלכו לאפקטיב של כל מה שעשו

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
04/04/2019 9:19:01

תודה דוק,יופי של מעורב,
ווסטברוק הוא שיקוצון,בדרך להפוך לשיקוץ פול טיים

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 18:18:09

לא יודע מה כולם רוצים מראסל. אחלה בחור שכל מה שהוא רוצה זה להתלבש מיוחד ולקלוע

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 18:21:25
Reply to  מנחם לס

הבעיה שלו שהוא חושב שהוא הכי טוב בשני המקרים הנ"ל כשבעצם הוא מזעזע.

יואל פנסיונר של יצור בובות
יואל פנסיונר של יצור בובות
04/04/2019 9:21:41

פופ עילוי,אחרון המוהיקנים אשכרה

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 18:18:46

ללא ספק

חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
04/04/2019 9:47:54

עידו וממזר לדעתי קריטריון שאתם יכולים להשתמש בו האם מדובר בסייבורג או בריפוי הוא האם כלי העזר מייצר מצב של האדם הממוצע או מעליו

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 9:53:07

לא קונה את זה . תוכל לפסול בערך חצי מהאתלטים לפי זה אם לא יותר.

חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
04/04/2019 10:02:04

אתה מדבר על סמים? השתלות ?

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 10:03:14

בעיקר סמים חוקיים

חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
04/04/2019 11:01:51

אני מניח שלא תסכים אבל בעיניי יש הבדל מהותי בין סמים לבין השתלוות. אני לא יודע בדיוק לשים את האצבע על הנקודה אבל בסמים יש משהו הרבה יותר ארעי – והרבה פחות מהותי, בהשתלבות של גוף האדם. עצם זה שאני יכול לחוות שינוי של מצב תודעתי מזה שאני אוכל אוכל מסוים או שאני שותה משהו מסוים וזה יחלוף אחרי כמה דקות או שעות – ואותו הדבר גם להיפך אני מייצר מצב תודעתי מזה שאני רעב למשל – מסמן את זה שיש כאן 2 דברים עם הבדל די גדול בינהם.

עידו גילרי
04/04/2019 11:04:37

תן לי מקרה אחד של השתלה. אני לא מכיר.

חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
04/04/2019 11:09:58

גם אני לא מכיר אבל אם להאמין ליובל נוח הררי (שזה חתכת "אם") ההשתלות הללו עוד שניה כאן. מה אם ישתילו למישהו שבב שגורם לתגובות שלו להיות מהירות יותר? או אם משתילים למישהו שבב שמדייק מאוד את הקורדינציה שלו?

עידו גילרי
04/04/2019 11:23:04

לי אישית אין בעיה עם זה כל עוד זה לא פגום באיכות החיים שלו או מסכן אותם.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2019 12:30:44

לא מסתדר לי עם החיבה שלך לפוטבול..
.
אני עוד יותר קיצוני ממך,
מבחינתי כל יש סינרגיה
בין האובייקט לסובייקט
שמתבטאת בכך שהם
מתפקדים כיחידה אורגנית אחת,
אני זורם. גם אם זה פוגע באיכות חיים. כל עוד זו הבחירה החופשית של הספורטאי.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 17:13:30

אני יכול להסביר, אבל מן הסתם תהיה בזה הרבה רציונליזציה מאולצת.
בכל אופן זה מסתדר יותר טוב עם החיבה שלך לגראס לא?

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 18:19:42

עוד 50 שנה הבעייה תהיה חמורה הרבה יותר. לך לקרוא את יובל הררי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/04/2019 9:51:25

אחלה מעורב, תודה רבה
צ'יימברס הגיע למכבי בתקופה שהNBA היה משהו רחוק ונשגב, וציפו ממנו לעשות דברים שלא יכל, או אמור היה לעשות. נכון שהוא פישל בכמה משחקים, בעיקר ב0 מ14 מול בארסה, אבל הוא היה הרבה יותר טוב מאיך שההיסטוריה המכבית זוכרת אותו. אם אני לא טועה, שנה אחר כך הוא חזר לNBA.
קארי לא ראה טוב מרחוק עד עכשיו? איזה פחד. מצד שני, אולי עכשיו הוא יתחיל לראות את כל הפרצופים החמוצים שעושה דוראנט…

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 9:51:44

על פי בובי מרקס מ-ESPN יוסוף נורקיץ' אולי יושב פצוע עם רגל מרוסקת בבית אבל הלילה הוא הרוויח 1.25 מיליון שהיו לו בחוזה בתמריצים לא סבירים. במקרה הנ"ל היה מדובר בניצחון ה-50 של הבלייזרס שהתחברו ל70 משחקים ששיחק העונה.

אבי
אבי
04/04/2019 10:21:35

אמביד סיים את העונה כשקרע את רצועת ה-acl

דינגו
04/04/2019 10:27:32
Reply to  אבי

מה זה הקשקוש הזה?

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 10:28:27
Reply to  אבי

למה זה קשור?

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
04/04/2019 10:41:51

אין קשר בין ראיה מעולה לצליפת הכדור מרחוק.
כמו בגולף. זה לא באמת חשוב איך רואים את הגומה, הרי בשעת החבטה מסתכלים על הכדור ולא על הגומה. אתה מדמיין/מרגיש כמה כוח ובאיזה כיוון לחבוט, אחרי שאתה זוכר בראש איפה הגומה נמצאת.
גם בכדורסל, ברגע הזריקה לא מתמקדים בטבעת. כלומר – מתמקדים בה בתחילת הזריקה, כדי לזכור איפה הסל. אח"כ פשוט אין טעם להסיט את המבט אז ממשיכים להסתכל לשם, אבל מספיק מבט אחד מהיר עוד לפני שיחרור הכדור, ואתה זוכר איפה הטבעת. בשביל זה לא צריך ראיה מצויינת, אתה מרגיש איפה זה כי הטבעת תמיד נמצאת שם. אתה בעיקר בודק איפה *אתה* ביחס אליה, לא איפה *היא.* תסתכלו על קרי זורק שלשות, מבט חטוף לחצי שניה עוד לפני שיחרור הכדור.
https://www.youtube.com/watch?v=FEpCjlVKur4

רפיקי
רפיקי
04/04/2019 18:05:36

לפני המבט לכדור חייב להיות מבט קצר לסל אחרת זו זריקה כמעט בלתי אפשרית (חוץ מטווח קרוב ביותר בו שחקנים יודעים "להרגיש") כי הרי המרחק והכיוון תלויים במבט הזה

פייקרס
פייקרס
04/04/2019 10:46:54

סטף יתחיל מעכשיו לראות יותר טוב??
בדיוק זה:
https://www.youtube.com/watch?v=rUczpTPATyU&t=88

סתם אחד
סתם אחד
04/04/2019 19:28:56
Reply to  פייקרס

אולי נאדאל יגיד שהוא ימני ויזכה סוף סוף ברולאן גארוס שחסר לו

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/04/2019 10:49:49

ב-2016 החוחמים דווקא לא זכו באליפות כך שלא מעונה זו יש לבארנס טבעת אליפות…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/04/2019 10:50:36

*הלוחמים

זיו פנמה
זיו פנמה
04/04/2019 12:20:51

גדול מנחם
פשוט תענוג לקרוא

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
04/04/2019 13:16:25

גאלינרי שחקן באמת נהדר. יש לו שילוב של גובה וטווח, שהופכים אותו (כאשר הוא בריא) לסמול פורוורד נהדר.
אבל להשוות אותו לנוביצקי?
זה סתם עושה לו נזק (מקטין מערכו).
.
העונה זו עונת השיא של גאלינרי.
19.8 נק' למשחק.
לנוביצקי ממוצע קריירה (כזה שלוקח בחשבון עונת רוקי עם כמות חד ספרתית של נקודות למשחק, ואת העונות האחרונות בהן הוא בשלהי הקריירה) של 20.8 נק' למשחק.
לנובצקי 13 עונות של 20+ נק' למשחק (12 רצופות), מתוכן 5 עונות עם 25+ נק' למשחק.
.
אם משווים את הקליעה של ה-2,
אז ממוצעי הקריירה של נוביצקי גבוהים משל גאלינרי בכל תחום –
מ-2, מ-3, אחוז אפקטיבי, אחוז מהעונשין.
.
שוב,
אין באמור בשביל להמעיט בערכו של גאלינרי. שחקן נהדר, קלע אדיר.
זה פשוט שנוביצקי הוא מגדולי השחקנים ששיחקו ב-NBA. שחקן שזכה ב-MVP, שהוביל קבוצה לאליפות מהגדולות והמרשימות בתולדות הליגה.
.
תודה, מנחם.

אסף
אסף
04/04/2019 13:34:25

כל מילה גיא בהשוואה בין נוביצקי לגאלינרי.. נוביצקי במשך עשור וחצי היה אי של יציבות שסוחב פרנצייז' שלם על גבו.

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 18:22:47

מעניין מה היו הממוצעים האפקטיביים של נוביצקי. שהוא קלע הרבה יותר אפילו אני יודע

עידו גילרי
04/04/2019 18:28:11
Reply to  מנחם לס

די דומים. רק שנוביצקי עשה את זה על הרבה יותר שנים ובנפח יותר גבוה.

amitlahev
amitlahev
04/04/2019 13:19:03

תודה על מעורב דליקטס!
יאנג נראה כמו אולסטאר עתידי. אני מעריך שהוא יגיע לפחות לרמה של דיאנג'לו ראסל.
גלינרי אכן אנדרייטד. נפצע שוב ושוב ולא ויתר. אני חושב שגם אם היה נשאר בריא הוא לא היה עובר את נוביצקיץ
צ'יימברס לא היה גרוע במכבי.יש שיגידו שהוא היה די טוב, אבל איך אומרים: "רושם ראשוני קשה לתקן" והרושם הראשוני היה 0 מ-14 מהשדה נגד ברצלונה בהיכל (אם אני לא טועה מכבי ניצחה באותו משחק).
ולא נשכח איך בסוף אותה עונה עדי גורדון הננס קלע מעליו ליי אפ בדרך לסל ניצחון בגמר גביע המדינה.

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 18:24:01
Reply to  amitlahev

את זה לא ידעתי

בירדמן
בירדמן
04/04/2019 13:32:29

בעניין טום צ'יימברס, מנחם, על משחק ה- 0 מ-14 שמעת? אני חושב שזה היה במשחק הראשון שלו במכבי, אולי הראשון באירופה. 14 פעם הוא זרק לסל, כל פעם שמעו "קלינג" או "קלאנג"… לקראת סוף המשחק, הוא קיבל את הכדור מתחת לסל לבדו, עלה להטבאה כמו שהוא עשה מיליון פעם באמריקה, שיחרר את הכדור עם תסכול שהצטבר במשך משחק שלם… הכדור כמעט שבר את המנורות באולם. לימים סיפר רלף קליין, שבטיסה הביתה הוא הניח את היד על כתפו של צ'יימברס ואמר: "טום, תתעודד…"

בירדמן
בירדמן
04/04/2019 13:34:42
Reply to  בירדמן

אני שם לב עכשיו שהמגיב "עמיתלהב" השיג אותי… שאפו!

Mbk
Mbk
04/04/2019 13:32:39

להוציא את טום ציימברס השחקן היחיד (לא פעיל ) עם 20000 שאינו חבר בהיכל התהילה הוא אנטואן ג׳יימסון
צימברס חזר אחרי העונה במכבי לליגה
הוא שיחק ביוטה וקלע את הסל שהשווה את שיא האסיסטים בכל הזמנים (מסירה של סטוקטון כמובן ) את האסיסט ששבר את השיא סטוקטון מסר לחבר ותיק בשם קרל מלון

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 18:25:16
Reply to  Mbk

מידן, על אנטואן ג'יימסון ידעתי אבל חשבתי שהוא הוכנס להיכל

ליאור
ליאור
04/04/2019 14:41:45

תודה, מנחם!
כיף לקרוא על הבוקר.
באמת לא שמעתי מעולם על הבעייה של סטף. מעניין אם האחוזים שלו ישארו גבוהים כל כך (לא שהם היו נמוכים לפני כן) מעתה והלאה.

תודה על האייטם על גלינארי. ממש אנדר-רייטד ומסביר במשהו את העונה היפה של הקליפרס.

שייקה
שייקה
04/04/2019 16:26:05

לא ראיתי תגובה אחת על חמישיות הncaa שמאוד שערוריות מבחינתי!
האפ לפני וושינגטון ?!
איפה גארלנד?
סקופילד?! קלארק רק חמישייה שלישית?!?!

עידו גילרי
עידו גילרי
04/04/2019 17:18:23
Reply to  שייקה

אתה מבלבל בין פוטנציאל NBA לבין מה שהיה בפועל העונה.
האפ סחב את הבאדג'רס על הגב כל העונה עם יכולת נהדרת (קצת נחלש בסיום)
גארלנד? היה פצוע כל העונה.
לסקופילד בהחלט יש קייס. החברה של וירג'יניה קיבלו הרבה קרדיט אולי קצת יותר מדי.

רפיקי
רפיקי
04/04/2019 18:02:24

לא פעם ראיתי אץ סטף ממצמץ בטירוף אן מכווץ עיניים כשהוא צופה במשחק מהספסל
חשבתי שה סתם פוזת הבחור המרוכז

אם זו באמת מחלה שנפתרה זה יכול להשפיע לכאן או לכאן כי זה שאתה רואה ברור יותר לא בהכרח יגרום לך לקלוע טוב יותר (בגלל ההרגל)
בכל מקרה זה בטח שיפר לו משמעותית את איכות החיים.

ראסל שחקן נדיר ומבוזבז

Zivke
Zivke
04/04/2019 18:19:01

עם כל הכבוד, לומר שגלינארי בלי פציעות היה כמו נוביצקי זה להתעלם מכל מה שקשור בבן-אדם = משמעת עצמית, התמדה, מנהיגות, כריזמה חיובית. באותה מידה גם אמרו פה שלוקה יהיה גאלו. החיים לא פליי-סטיישן או פנטזי ליג, ולא פחות מהכשרון חשוב גם מי הבן אדם שקיבל אותו

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 18:26:37
Reply to  Zivke

לך תדע על האישיות של גלינרי. לא מוציא מילה.

מנחם לס
מנחם לס
04/04/2019 18:26:57

תודה לכולם

Benjo
Benjo
04/04/2019 18:54:45

מנחם לא הספקתי להתעמק אבל אם מה שכתבת זה נכון (זה נכון מן הסתם כמובן) אז זה אחד הדברים הכי מופרעים שקרו בהיסטוריה. הקלעי הטוב בהסטוריה רואה מטושטש. טוב עזוב בטח בתגובות פה כבר היו הסברים של החומולוגים ששורצים פה שזה לא נכון וזה וזה אבל היה סבבה לקרוא.
תודה מנחם.

סגירת תפריט
142
0
Would love your thoughts, please comment.x